Registrujte se na Estrellas de Maite Serbia!
Najbolji forum o mexičkoj pevačici i glumici Maite Perroni. Sve o njoj, od poslednjih vesti i slika, možete pronaći na našem 4umu. Klikom na 'Register' možete se pridružiti velikom klubu fanova.
Ako ste, ipak, već registrovani, pristupite i nastavite zabavu!

Pozdrav od EDMS admin tima.
Registrujte se na Estrellas de Maite Serbia!
Najbolji forum o mexičkoj pevačici i glumici Maite Perroni. Sve o njoj, od poslednjih vesti i slika, možete pronaći na našem 4umu. Klikom na 'Register' možete se pridružiti velikom klubu fanova.
Ako ste, ipak, već registrovani, pristupite i nastavite zabavu!

Pozdrav od EDMS admin tima.
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 Iznenadjujuc kraj serije

Go down 
AuthorMessage
Danijela Starcev
_EDMS Memeber
_EDMS Memeber
Danijela Starcev


Cantidad de envíos : 2548

Iznenadjujuc kraj serije Empty
PostSubject: Iznenadjujuc kraj serije   Iznenadjujuc kraj serije Icon_minitimeThu Nov 05, 2009 2:02 am

Mi Pecado, sorprenderá con el gran final

Eugenio Siller, quien interpreta a Julián, en "Mi Pecado", aseguró que el productor de la telenovela Juan Osorio, se encuentra feliz por los resultados y el rating que han alcanzado, casi al parejo de la estelar "Corazón Salvaje".

En entrevista en el programa "Formula Espectacular", el actor dijo sentirse muy orgulloso de haber formado parte del proyecto, ya que la historia está maravillosamente escrita por ello que tiene enganchado al público con los personajes.

Asimismo, destacó que "Mi Pecado" fue una telenovela que no tuvo pleitos internos, donde se hizo un buen equipo con gente accesible y confiable.

"Gracias a Dios esta telenovela fue maravillosa y creo que siempre me ha tocado la suerte de estar en proyectos donde todo el mundo es light y tranquilo".

Cabe mencionar que en estos momentos el elenco de "Mi Pecado" se encuentra en los ensayos de lo que será el final de la historia en una iglesia del Siglo XIV en Jalatlaco, Oaxaca.

Los pasillos están decorados con manzanas y pétalos blancos. Maite Perroni utilizará dos vestidos de novia, uno clásico y otro típico, como lo hiciera Jacqueline Bracamontes en "Sortilegio".

"Va a ser un proceso difícil para Rosario ver la boda de su hija, los papás van a ser los últimos en llegar, los dos novios vamos a estar ahí viendo en qué momento van a aparecer... es sorpresa no puedo contar muchas cosas porque son cosas claves para el desenlace de los personajes", concluyó Siller.

"Mi Pecado", que se transmite de lunes a viernes a las 19:00 horas por el Canal de las Estrellas, llegará a su fin el próximo 13 de noviembre.
Fuente: Formula Espectacular.

Mi Pecado ce iznenaditi sa velikim krajem

Eugenio Siller koji glumi Hulijana u ''Mi Pecado'',potvrdio je da ce producent tv novele,Juan Osorio je srecan zbog rejtinga tv novele.
U intrevjuu za Formulu Espectacular glumac je kazao da se oseca vrlo ponosno sto je bio deo projekta,jer je istorija divno napisana.
Kaze da je Mi Pecado bila telenovela gde nije bilo unutrasnjih svadja,gde je jedna dobra ekipa sa poverljivim ljudima.
''Hvala Bogu ova tevenovela je bila divna i mislim da me je uvek zapala dobra sreca da budem u projektu gde je cela ekipa svetla i mirna''.
U ovim trenucima glumci ''Mi Pecado'' se nalaze na probama,sto ce biti kraj price u crkvi 14 veka u Jalatlaco, Oaxaca.
Hodnici su ukraseni jabukama.Maite Perroni ce koristiti dve haljine,jednu klasicnu i drugu tipicnu,kao sto je uradila Jacqueline Bracamontes u Sortilegio.
''Bice jedan tezak proces za Rosario da gleda vencanje svoje cerke,roditelji ce poslednji stici,oboje cemo gledati u kom trenutku ce se pojaviti...to je iznenadjenje ne mogu pricati mnogo stvari jer su to kljucne stvari za likove''.
MP ce se zavrsiti 13.11


kredit mpw i rbdmanija
Back to top Go down
 
Iznenadjujuc kraj serije
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» iza kamera kraj serije
» Drugaciji kraj i jos puno iznenadjenja
» DIZAJNER serije prica sa vAma o svEmu
» Promena officialnog pocetka serije
» slike sa vencanja-snimanje serije

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Maite works :: Maite en Mi Pecado-
Jump to:  
Free forum | ©phpBB | Free forum support | Report an abuse | Forumotion.com